vineri, 12 iunie 2009

Inversare


Din somn când ne trezim
Noi zicem c-am visat
De ce n-am crede şi în vis
C-a fost şi-n zi un vis visat

Să ne trezim îngânduraţi
Şi inversaţi din vis în vis

Să spunem când murim c-am înviat
Şi morţi am fost în viaţa ce-am lăsat-o
În faţa porţii

Să-ntoarcem un pocal în aşteptare
Şi inversat să curgă în cascade
Cu prelungirea apei în pahare
Să traversăm tot drumul în răscruce

Când ne trezim din vis
Ni s-a părut c-am adormit
De ce n-am zice şi în vis
Că tot ce am trăit ni s-a părut

De-am sta cum stă copacul într-o vale
Şi am dormi cât dorm frunzele sale
Ne-am fi trezit când frunza cade ruptă
Şi fructul morţii l-am fi dăruit

Din somn când ne trezim
Noi spunem c-am visat
De ce nu credem şi în vis
Că ziua ce-a trecut
A fost alt vis

Din Volumul Poeme dintr-o Lume Furată, 2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu